Verslo pokyčių ir krizių valdymo (Turnaround) etapai

Sveiki, kituose Turnaround.lt straipsniuose po truputį pradėsime gilintis į Turnaround koncepciją. Pradėsime nuo pirmųjų žingsnių – situacijos įvertinimo arba diagnozės. Žemiau matote vieną iš mano praktikoje taikyto Turnaround’o pavyzdžių bei žingsnių seką

1. Pinigų srauto situacija ir gelbėjimas (cash flow)

2. Situacijos įvertinimas (diagnozė)

  • Finansai ir kaštai
  • Komanda
  • Produktyvumas
  • Klientų lojalumas

3. Strateginio plano sudarymas (Blueprint)

4. Komunikacija su išoriniais parteriais ir organizacijos viduje

5. Greitų pergalių siekimas (Quick wins)

6. Plano įgyvendinimas

    a.) Finansai ir kaštai

  • Kaštų optimizacija
  • Cash flow kontrolė
  • Finansinių rodiklių gerinimas

    b.)Komanda

  • Kompetencija
  • Motyvacija
  • Sinergija

    c.)Produktyvumas

  • Procesų optimizacija
  • Efektyvumo didinimas
  • Konkurencinio pranašumo stiprinimas

    d.)Klientų lojalumas

  • Į klientą orientuotos įmonės kūrimas (customer centricity)
  • Pardavimų bei marketingo efektyvumas
  • Duomenų bazės segmentavimas

Laukite tęsinio…

Turnaround.lttai verslo pokyčių ir krizių valdymo tinklaraštis, kuriame rasite naudingų patarimų bei idėjų apie vadovavimą, pardavimų skatinimą, klientų lojalumą, personalo ugdymą, sporto psichologiją bei kitas aktualias šios dienos vadybos ir verslo įžvalgas. Prenumeruokite mūsų naujienas bei skaitykite naujausius straipsnius.

If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *